ZASADY
1 Postacie dzielą się na trzy nacje:
Demon
Śmiertelnik
Celestial
2. Po uzyskaniu pierwszej rangi postacie zaczynają zbierać statystyki
Dobro, D[__]
Neutralność, N[__]
Zło, Z[__]
Każda z cech jest na jedną z nich odporna, a na drugą silna. [patrz rysunek]
3. Rangi zmieniają się po uzyskaniu odpowiedniej, skumulowanej ilości punktów statystyk (D+N+Z)
4. Śmiertelnicy wraz z rangami mogą stawać się łowcami demonów, okultystami, bądź mogą pozostać być neutralne. Wraz z rangami śmiertelnicy mogą widzieć i wiedzieć więcej.
5. Od tego jakie statystyki będzie mieć postać w momencie śmierci, zależeć będzie gdzie postać trafi po niej. (Niebo / Piekło)
6. Uśmiercić śmiertelnika i tym samym zrobić z niego Demona lub Anioła, można dopiero po osiągnięciu łącznej liczby statystyk 60 pkt.
7. Gdy chcemy uśmiercić postać bez drastycznych morderstw, możemy dokonać tak zwanego ZOOM’a. Opisać jej życie i jak zginęła, w jednym poście.
8. Jako postać z większą ilością statystyk na:
Zło – postać odradza się jako demon
dobro – postać odradza się jako anioł
neutralność – użytkownik może wybrać czy jego postać chce przeżyć życie od nowa i traci pamięć, czy chce się odrodzić jako demon, bądź anioł
9. Na najwyższej randze Demona bądź Celestiala, możesz grać dalej, bądź zdecydować się na przeżycie życia od nowa jako śmiertelnik. W takim wypadku postać traci pamięć.
10. Postać podczas sesji z MG może zdobyć statystyki oraz artefakty.
11. Statystyki można dostać za:
- każde 50 postów - 10 punktów.
- sesje z Mistrzem Gry – od 2 do 10 punktów
- artefakty – 1 punkt bądź 5 punktów
- walki – do 5 punktów
(Użytkownik w odpowiednim temacie pisze jak chce mieć rozdzielone statystyki, lecz administracja zastrzega sobie możliwość do rozdzielenia ich według własnego uznania, po przeczytaniu postów danego użytkownika. )
12. Rangi graczy zwiększają się wraz z ilością postów.
13. Po śmierci postaci, jej statystyki zerują się i użytkownik ma do ponownego rozdysponowania 40 pkt.
14. Opętanie odbywa się za zgodą obu graczy.
15. Opętana postać przejmuje statystyki tego kto ją opętuje.